Przejdź do treści
17.04.2013

Ogłaszamy konkurs "Grafiiti w przestrzeni publicznej Dzielnicy IX"

Regulamin Konkursu KONKURS „GRAFFITI W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ DZIELNICY IX”

1. Celem Konkursu jest:

- włączenie się samorządu Dzielnicy IX, instytucji i stowarzyszeń z terenu naszej dzielnicy do działań Urzędu Miasta Krakowa, mających na celu walkę z nielegalnym graffiti,

- kształtowanie przestrzeni publicznej i faktyczne wpływanie na poprawę jej estetyki,

- aktywizacja lokalnej społeczności,

- edukacja młodzieży,

- umożliwienie artystom sztuki street-artu zaprezentowanie swoich prac,

- wspieranie młodych artystów.

2. Organizatorzy Konkursu:

- Rada Dzielnicy IX Łagiewniki-BorekFałęcki

- CSW „Solvay”

- „Stowarzyszenie na rzecz rozwoju Dzielnicy IX Łagiewniki-Borek Fałęcki”

- „Wspólnota Mieszkańców”

- Straż Miejska Miasta Krakowa

3. Tematyka I edycji Konkursu w roku 2013

Tematyka Konkursu w roku 2013 mieści się w formule: EKOLOGIA.

4. Postanowienia ogólne Regulaminu Konkursu

- Adresatami Konkursu są osoby zainteresowane i posiadające zdolności plastyczne, uprawiające technikę muralu, z zastrzeżeniem dolnej granicy wieku 16 lat.

- Uczestnikami mogą być uczniowie wszystkich typów szkół  ponadpodstawowych, studenci, uczestnicy zajęć w domach kultury, klubach sportowych i członkowie stowarzyszeń, oraz osoby prywatne nie zrzeszone.

5. Postanowienia szczegółowe Regulaminu Konkursu

- Zgłoszenie do udziału w Konkursie  należy  nadesłać na adres siedziby Rady Dzielnicy IX  Łagiewniki-Borek Fałęcki (ul. Żywiecka 13, 30-427 Kraków) lub pocztą elektroniczną na adres: dzielnica9@um.krakow.pl

Karta zgłoszeniowa jest dostępna na stronie internetowej Rady Dzielnicy IX www.dzielnica9.krakow.pl (pobierz kartę zgłoszeniową), w Biurze Rady Dzielnicy IX oraz w sekretariacie CSW „Solvay”.

Do karty zgłoszeniowej należy dołączyć projekt graffiti w formacie A3 lub w formie elektronicznej, z podaniem rozmiaru i kolorów graffiti.

- Organizator zapewnia farby lub zwraca  koszt farb potrzebnych do realizacji projektu.

- Organizator wskazuje powierzchnie przeznaczone do realizacji projektu na terenie Dzielnicy IX

Organizator ustala kalendarium przebiegu Konkursu:

*do 10 maja 2013 r. zgłoszenie udziału w Konkursie,

*20  maja 2013 r. przekazanie projektów,

*29 maja 2013 r. o godz. 16.00 spotkanie z Organizatorami, krótkie szkolenie/ instruktaż i ogłoszenie wyników oceny projektów przez Komisję Konkursową. Trzy najlepsze projekty zostaną nagrodzone i uzyskają możliwość realizacji na wyznaczonej powierzchni na terenie Dzielnicy IX. Miejsce spotkania: CSW „Solvay” przy ul. Zakopiańskiej 62.

* W miesiącu czerwcu przewidziane są spotkania-warsztaty w CSW „Solvay”.

*Realizacja projektu nastąpi w miesiącu wrześniu 2013 r. (istotnym czynnikiem są warunki atmosferyczne i mogą one wpłynąć na zmianę terminu realizacji).

- Wyboru najlepszej realizacji graffiti dokona Komisja Konkursowa.

- Uczestnicy finału Konkursu otrzymają nagrody.

- Informacja o rozstrzygnięciu Konkursu zostanie zamieszczona na stronie Rady Dzielnicy IX i w Piśmie Rady Dz. IX.

- Uczestnictwo w Konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie   danych osobowych.

- Organizator nie zwraca projektów nadesłanych na Konkurs i zastrzega sobie prawo wykorzystanie ich do celów reklamowych.

6. Kryteria oceny projektów i realizacji graffiti:

-  sposób opracowania tematu,

-  wartości estetyczne,

-  walory artystyczne,

-  oryginalność  i kreatywność,

-  korespondencja realizacji z przestrzenią,

-  kolorystyka.

Organizatorzy

Wracaj

Najbliższe posiedzenie Rady Dzielnicy IX

10 lipca (środa),
godz. 17:00

 

Inicjatywy obywatelskie